piątek, 8 stycznia 2016

DESIGN TEAM 2016

Witajcie,
Czas na przedstawienie naszego Design Teamu na 2016 rok.
Na początek jednak chciałabym podziękować za odzew na nabór do DT Craft Passion. E-maili otrzymaliśmy naprawdę bardzo dużo, z każdego się cieszymy, tworzycie wspaniałe prace :) Wybór ponownie był niezmiernie trudny.
Ale aby nie przedłużać chciałabym przedstawić Wam trzy nowe osoby w naszym zespole. Poznajcie Annę, Irenę i Małgosię :)

Hello,
It's time to introduce our Degin Team at 2016.
At the beginning I'd like to thank for all e-mails with DT Call. We've get huge amount of e-mails, we're happy for each one, you create wonderful projects :) It was difficult to choose.But to not to prolong I would like to introduce you three new grils in our team. Meet Anna, Irena and Malgosia.

Anna (Rosja / Russia)
I'm a mom of one sweet boy - Misha, and I can't imagine my life without all this creative mess in my craftroom from 2011. :)My passion are layouts, cards, canvases and altered art. I love the moment when you catch the idea and prepare everything for it, sketching it with all tiny details and waiting for the moment when you will create your project! I work in different styles - shabby chic, vintage, mix media... Flowers and resins my favorite craft supplies with spray and paints, I love lots of layers and decor. I love to use glitter, glossy and embosing powder with chipboards.
Jestem  mamą słodkiego chłopca o imieniu Misha, i nie mogę sobie wyobrazić życia bez tego całego kreatywnego bałaganu w moim craftroom'ie od 2011 roku :) Moją pasją są layouty, kartki, blejtramy i alter art. Kocham moment kiedy przychodzi pomysł i przygotowujesz wszystko, szkicujesz ze wszystkimi drobnymi szczegółami i czekasz na moment kiedy będziesz tworzyła swój projekt! Pracuje w różnych stylach - shabby chick, vintage, mix media... Kwiaty i elementy dekoracyjne, mgiełki i farby są moimi ulubionymi produktami craftowymi. Uwielbiam prace wielowarstwowe i dekoracyjne. Uwielbiam brokat i puder do embossingu z tekturkami.
 
Rysa (Belgia / Belgium)
Mam na imię Irena. Chwilowo mieszkam w Brukseli.
Z wykształcenia jestem malarką i pedagogiem artystycznym, ale odkąd urodziłam córeczki, farby olejne poszły w odstawkę(choć powoli mnie kusi, żeby znów po nie sięgnąć). Zastąpiły je papiery, kleje i nożyczki. Bez tworzenia nie potrafię żyć, wpisało się na stałe w moją codzienność. Zaczęło się, jak to często bywa, od kartek. Małymi kroczkami próbując różnych form , technik i materiałów kształtowałam swój styl. Obecnie największą radość sprawia mi komponowanie layoutów. Lubię warstwy, zabawy z mediami i kolorem. Nie boję się eksperymentów, nietypowych form ani wprowadzania nowych rozwiązań.
My real name is Irena. I leave in Brussels.
I am graduated as a painter and art teacher. When I gave a birth to my douther I put my paints aside and met scrapbooking. Paper art became and intergral part of my every single day. I started from cards and now I love making layouts with lot of layers, mixmedia and full of collors. I like explore new forms, technic and ways to create my little art.

 Margot (UK)
Mam na imię Małgosia w sieci "znana" jako Margot . Mama dwóch urwisów i żona kochającego męża . Na emigracji od ponad 7 lat a zakochana w papierze od 4 :) Scrapbooking to moja wielka pasja, sposób na relaks i odprężenie :) w swoje prace wkładam całe serce i staram sie dopracować każdy szczegół . Lubię pastele, koronki i kwiaty :) poza tym jestem bardzo wesoła , nie lubię rutyny , kocham podróże , góry , zakupy i uwielbiam czytać książki - zwłaszcza kryminały . Mam nadzieje ze moje prace was zainspirują i chętnie będziecie je podglądać.
My name is Malgosia but mostly known as Margot . I'm a pround mom of two boys and a wife of wonderful guy. I live in a small town in the United Kingdom since 7 years. I'm a passionate about scrapbooking ... it helps me chill out. My creations are designed with real love and attention to small details. I like pastel colors, laces and flowers.Apart from that I'm very cheerful person, I love traveling, mountains, shopping and I love reading books, especially criminals. I hope you will feel inspired by my projects.

W naszym Design Team'ie pozostają Ikemo i Justyna, ja również :)
At our Design Team stays Ikemo and Justyna, so do I :)

 Ikemo (Polska / Poland)
Witam, z ogromną przyjemnością pozostaje w szeregach CraftPassion DT, aby wspólnie z Wami, a przede wszystkim dla Was, scrapować. Miniony rok był dla mnie pełen pozytywnych zmian, zarówno w życiu prywatnym (zmieniłam mieszkanie i nazwisko ;)) oraz scrapowym. Sięgnęłam w głąb siebie i odkryłam nowe możliwości. Niezmienna pozostaję przy pracach przestrzennych, obszywanych, pełnych kwiatów, ale przybędą również i różne postaci, ale o tym będziecie się dowiadywać z każdym postem. Niech ten rok będzie dla nas pełen dobroci, optymizmu i niespożytej energii do naszej ciężkiej twórczej pracy! Twórzcie kochani piękno! Pozdrawiam Ola
Hello, I stay with CraftPassion DT with pleasure. Last year was full of positive changes both in private life (I’ve changed appartment and last name Emotikon wink ) and scrap life. I reach into myself and discover new possibilities. Still I create projects 3D, stiched and full of flowers but sometimes I show you new characters. Keep track CraftPassion blog.
Let this new year be full of kindness, optimism and inexhaustible energy to our hard, crative work. Beloved, create beauty! Greet warmly, Ola

Justyna (Polska / Poland)
Mam na imię Justyna, a moją pasją, która wypełnia wolne chwile jest scrapbooking.
Moja przygoda z papierem zaczęła się około trzy temu od stworzenia kartek bożonarodzeniowych i wówczas nawet nie przypuszczałam, tak mnie to zainteresuje. Na początku były tylko kartki okolicznościowe, a z czasem powstały pierwsze albumy, notesy, przepiśniki, zaproszenia, ramki na zdjęcia, exploding box'y. Muszę przyznać, że "papierowy świat" wciągnął mnie na dobre."
My name is Justyna, and my passion which fills my time is scrapbooking.
My adventure with the paper began about three years ago with the creation of Christmas cards and then I didn't think, it is such interesting. At the beginning there were only greeting cards, and then the first albums, notebooks, cullinary books, invitations, photo frame, exploding boxes. I have to admit that "paper world" cought me for good. "

Monika MiniArt (Polska / Poland)
Prywatnie jestem żoną i mamą :) Scrapbooking jest moją pasją od 2011. Lubię przygotowywać kartki, albumy, notesy, szczególnie przepiśniki a od niedawna layouty głównie z moim synkiem. W 2014 roku moja pasja przerodziła się w pomysł na nową markę scarpbookingową czyli Craft Passion :)
In private I'm a wife and a mother :) Scrapbooking is my passion from 2011. I like to create cards, albums, notebooks especially culinary notebooks, and recently layouts mainly with my son. At 2014 my passion my passion turned into an idea for a new scrapbooking brand which is Craft Passion :)


Zapowiada się bardzo kreatywny rok :)
I is going to be very creative year :)

Pozdrawiam / Regards
Monika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz