poniedziałek, 12 października 2015

Świąteczne stemplowanie - kurs / Christmas stamping

Witajcie ;-D
Dzisiaj chciałam Wam pokazać jak eksperymentowałam z ostatnią nowością CraftPassion- stempelkami, które wycinałam pełnym wykrojnikiem- bombką. Poniżej efekt tych eksperymentów, a na sam koniec karteczka ;-D:

Hello, today I'd like to show you the outcome of my experiments with the newest product by CraftPassion- the stamps, wchich I cut out using the Xmas ornament die. You can see the effect below (the card goes at the very end):
W tym secie wykorzystałam czerwony papier scrapowy, który ostemplowałam i zembossowałam na gorąco pudrami widocznymi na zdjęciu. Turkusowa bombka to zwykły papier, który "potraktowałam" mgiełkami (najpierw ostemplowałam i zembossowałam na gorąco pudrem "clear"). Na zdjęciu widać pudry, które wykorzystałam w tym zestawie.

This set was prepared with a red scrapbooking paper which was stamped and embossed with the media visible in the photo. The turquise ornaments was made with a plain paper, which I stamped and hot embossed, and then I misted it with some pearl mists. The media used are visible in the photo.
Bobmki w zbliżeniach.
 The ornaments in the close up.
Bobmka po lewej- zwykły papier- zembossowany i "potraktowany" mgiełkami. Pozostałe dwie- papier scrapowy.
The ornament on the left- plain paper- the remaining two- the scrapbooking paper.
A oto karteczka, która powstała z wykorzystaniem tak wykonanych bombek.
And here goes the card I made with the ornaments.
 
Pozdrawiam serdecznie,
Warm regards,
 Craft Passion

Wykorzystałam:
Wykrojnik "Wesołych Świąt" z gwiazdką  Komplet stempli bombki zestaw nr1 Komplet wykrojników bombki zestaw nr1 Taśma 3D 2-str klejąca gr. 1,5mm 6mm/5m Taśma 2-str klejąca 6mm/50m


1 komentarz: