sobota, 26 września 2015

Pudełko na chrzest dla chłopczyka /Box for baptism for boy

Witam ciepło! Dziś chciałam zaprezentować Wam 
mój kolejny exploding-box na Chrzest Święty z życzeniami i kieszonką na pieniążki. 
Tym razem w kolorze niebieskim dla chłopczyka.
  Pudełko ozdobiłam dziecięcymi motywami oraz chorągiewkami, które idealnie wpasowały się na jedną ze ścianek pudełeczka. Elementy w środku pudełeczka podkleiłam taśmą 3D i cienką taśmą klejącą .

Hello warm! Today I wanted to present you
my next exploding-box on Holy Baptism with the wishes and pocket for coins.
This time in blue for a boy.
   Box embellished childhood motifs and flags, which perfectly fit into one of the walls of boxes. Items in the middle of the boxes with tape 3D and thin adhesive tape.




Całuski posyłam-Peninia


1 komentarz: