czwartek, 25 czerwca 2015

Pudełeczko na zakończenie roku w przedszkolu

U synka w przedszkolu zakończenie roku było już wczoraj
i z tej okazji miałam zaszczyt przygotować prezenty od całej grupy dzieciaczków i rodziców
dla Wychowawczyń i Pani która pomaga :)
Dziś chciałam pokazać exploding box dla Pani, która pomaga.
Nie chciałam używać zbyt wzorzystych papierów więc wybrałam jednokolorowe delikatnie "przecierane" UHK'i, Wnętrze to kwiaty i motyle oraz życzenia i podziękowania.
Pudełeczko skleiłam cieniutką mocną taśmą, a dla uzyskania przestrzenności kolejne warstwy wewmątrz podkleiłam taśmami 3D 1,5mm i 3mm. Największego kwiatka na środku przykleiłam na trzy warstwy taśmy 3D 3mm aby był wyżej niż pozostałe. Aby uzupełnić kwiatową dekorację dodałam listki i owoce z gałązki nr1.
 
W większości szkół i przedszkoli zakończenie roku dopiero jutro,
więc jeśli nie macie prezentu dla wychowawcy, nauczyciela swojej pociechy, zróbcie takie pudełeczko - będzie świetnym pomysłem,
wygląda ładnie i daje element zaskoczenia :)
Mam nadzieję, że udało mi się Was troszkę zainspirować :)
Pozdrawiam
Monika

1 komentarz: