piątek, 12 czerwca 2015

Moje zaproszenia na ślub

Witam,
dziś przybywam z czymś bardzo osobistym. Przedstawiam Wam część moich zaproszeń ślubnych. Długo nie mogłam się zdecydować na to co bym chciała, z pomocą przyszła mi forma kopertowa oraz nowa kolekcja papierów ciepłych i pozytywnie różowych. Nie mogło oczywiście zabraknąć eleganckiego napisu Zaproszenie oraz taśmy 2str (idealnej zwłaszcza tam gdzie są obszycia). Natomiast liście z naszej cudownej serwetki świetnie wpasowały się w bukiet, dodatkowo go rozjaśniając. Co o nich sądzicie?? Nie do końca są, aż tak na bogato jak lubię. Są skromne, ale jednak takie "moje". Po za tym, wykonanie ponad 100 takich zaproszeń jednak wymaga ooogromnego zaangażowania mojego i mojego narzeczonego ;)
Jednak przyznam szczerze, że pracuję nad jeszcze jednym motywem, co by nie było zbyt monotonnie ;) Ale o tym już innym razem.







Pozdrawiam serdecznie
Ola

1 komentarz: