środa, 24 września 2014

CANDY

Kochani!
Dziś zapraszamy Was na pierwszą obiecaną niespodziankę :)

Ogłaszamy CANDY
i mamy nadzieję, że w ten sposób umilimy Wam czas oczekiwania na otwarcie sklepu :)

Nie przedłużając,
Zasady dobrze wszystkim znane:
- dodaj nas blog do obserwowanych
- w komentarzu wyraź chęć udziału w CANDY,
a jeśli zechcesz napisz nam jakie wykrojniki mogłyby pojawić się w naszej ofercie,
- poinformuj innych o naszej zabawie
dodając na swoim blogu w pasku bocznym poniższy banerek podlinkowany do tego posta.


Candy trwa równocześnie na fanpagu, więc macie podwójną szansę na wygraną.
Zapraszamy!
Pozdrawiam
Monika

38 komentarzy:

  1. Chętnie ustawię się w kolejce i bardzo chętnie zobaczyłabym u was więcej polskich napisów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapisuję się z przyjemnością a zobaczyłabym wszelkie napisy związane z ogólnymi życzeniami i ślubne .Pozdrawiam:)
    A banerek tu: http://mojswiatkolorow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Z miłą chęcią ustawiam się w kolejce.
    A wykrojniki z napisami na rożne okazje, listki i kwiaty do przestrzennego sklejania

    OdpowiedzUsuń
  4. Również chętnie biorę udział w zabawie- punkty wypełnione :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Musze Wam sie przyznac, że spoglądajac na Wasze początki czuje sie dumna, że jestem Polką - mamy cudowne zaplecze artystyczne.
    A teraz powtórze to co już napisałam na fb:
    Najbardiej chodliwym towarem sa wszelkiego rodzaju liście oraz kwiaty. Mysle, ze jakby udalo sie stworzyc cos oryginalnego w tej dziedzinie to mialoby to wziecie.
    Dołaczam sie do koleżanek odnośnie ażurowych serwetek oraz ornamentowych ramek - myślę, że każda z nas wykorzystuje ich tuziny
    Natomiast na ten czas - świąteczne wykrojniki np. elementy ozdobne z drobniutkimi gwiazdkami. Delikatne, ktore można wszędzie wykorzystać
    W dalszej perspektywie mysle, ze super by bylo uzywac w scrapach polskich słów typu brilliant, love, good times...
    Z przykrością muszę stwierdzić, że nasz kraj stał się mocno "zangielszczony", powinniśmy promować nasz piękny język.
    Tym bardziej niezmiernie się cieszę, ze pojawiliscie sie na rynku. Życzę powodzenia i WIELKIEGO zaintersowania wykrojnikami oraz oczywiscie duuuużo przychodów i satysfakcji (choc tej to chyba nie trzeba życzyć).
    Piękne początki!!! Nie moge sie doczekac kiedy bede mogla wziac je w swoje rece i wykorzystac :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem za !!!! Jak najwięcej wykrojników z POLSKIMI napisami !!!

      Usuń
  6. To i ja ustawiam się w kolejce po ten cudowny wykrojnik!!! :)
    Nie lubię gdy na wszelakich pracach górują angielskie napisy i osobiście staram się ich unikać. Natomiast niesamowicie podobają mi się przestronne polskie napisy a dzięki Wam będzie to możliwe!
    Ja również podpisuję się pod wcześniejszymi propozycjami napisy, kwiaty i serwetki :)
    Życzę wielu pomysłów na wykrojniki i niemalejącego zainteresowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z uśmiechem na twarzy obserwuje Was od pierwszego dna :) nawet nie wiecie jaka to radość że w naszym kraju powstają firmy i chcą coś niesamowite stworzyć . Myślę że brakuje ciepłych słów które każdy z Nas chciałby usłyszeć, coś pieszczotliwego i zabawnego np. Dla Ciebie Skarbie .....albo zestawy słów które mogą być użyte pojedynczo lub w całości, ażurkowych serwetek .....Pozdrawiam cieplutko:) a banerek tutaj :http://inspiracjemarty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. I ja chętnie dołączę do zabawy :)) Ja osobiście uwielbiam ażurowe serwetki i ramki. Myślę, że fajne mogłyby być ażurowe tła dopasowane do wielkości kartek (często tych kwadratowych :)). I tak jak już dziewczyny wspominały kwiaty, liście :))
    Gratuluję pomysłu i życzę powodzenia :)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Również ustawiam się w kolejce:)Jeżeli chodzi o wykrojniki to ja uwielbiam...kwiatki:)Życzę powodzenia!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Także chcę się z Wami pobawić!:) pomysł na polskie napisy super, mogłyby byc trochę grubsze by łatwiej było je podklejać kosteczkami dystansowymi. Ażurowe tła, serwetki, ramki też mile widziane:)

    OdpowiedzUsuń
  11. I ja chętnie się zapisuję. Napisy są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  12. chętnie przyłączę się do zabawy i myślę że dobrym pomysłem są napisy typu Komunia , Chrzest , Hostia mile widziana - bo za chwilę zacznie się sezon komunii i to będzie świeży dobry towar . Przy okazji życzę powodzenia i rozwinięcia skrzydeł .

    OdpowiedzUsuń
  13. Chętnie się zgłaszam, a wykrojniki to może listki, jakieś zawijaski i ażurowe serwetki. Życzę powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ustawiam się w kolejce :) Z wykrojników lubię okna , drzwi i jakieś zawijaski :) POWODZENIA!

    OdpowiedzUsuń
  15. to wspaniała wiadomość- polskie wykrojniki :) a jeśli zdążycie ze świątecznymi gałązkami, jemiołkami itp jeszcze przed tegorocznym Bożym Narodzeniem to pierwsza się w kolejce po nie ustawię :) trzymam mocno kciuki i czekam na możliwość dokonania zakupów :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Serdecznie gratuluję Wam pomysłu! Życzę powodzenia, te wykrojniki to świetny pomysł. A jakie bym chciała? Hmm... przyznam, że chorągiewki wyglądają tak cudnie, że na razie mam ochotę tylko na nie ;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. ooo cos jeszcze mi wpadło do głowy-poza odrecznym pismem/jak pisalam na fb-SandArt/-ostatnio inspirowały mnie scenki 3D, a teraz w okresie swiatecznym domki, które można włożyc do bombki 3D,płotek,zamki, drzewka....

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudny jest i mam na niego chrapkę! Poproszę o więcej polskich napisów.

    OdpowiedzUsuń
  19. wspaniałe candy, chętnie się wpisuje na listę :) może byłyby fajne jakieś akcenty dziecięce, napisy polskie, kwiatki.

    OdpowiedzUsuń
  20. Wykrojniki cudne, rewelacyjne chorągiewki i wreszcie polskie napisy, których ciągle brakuje na naszym rynku, chętnie wezmę udział w Candy, życzę również wielu wspaniałych pomysłów, bo możliwości jest dużo i zainteresowanych tez nie brakuje

    OdpowiedzUsuń
  21. Staję i ja w ogonku :) Wykrojniki świetne. Co do kolejnych - serwetek, kwiatków i listków nigdy dość :) I kolejne polskie napisy na pewno miałyby wzięcie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Brawo! Tego mi było trzeba. Chętnie się zapiszę na rozdawajkę. Piękne napisy, a alfabet z proporczykami po prostu powala na kolana. Czego bym chciała? Tego wszystkiego i jeszcze więcej, czyli więcej napisów, więcej alfabetów z naszymi ogonkami, a ponieważ jestem niepoprawną kwiatkocholiczką to jeszcze marzą mi się jakieś ciekawe kwiaty do własnoręcznego składania, listki...nie pogardziłabym również ciekawymi ramkami i ornamentami.

    OdpowiedzUsuń
  23. Witam i dziękuję za zorganizowanie tak fajnego candy. Wykrojniki z polskimi napisami cieszą oko, zwłaszcza, że za obcojęzycznymi nie przepadam. Przydałyby się jeszcze polskie napisy w tematyce ślubnej i urodzinowej... imieninowej, ... itd :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. I ja staję w ciągle rosnącym ogonku chętnych. Szczerze kibicuję :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgłaszam się równiez, polubiłam, udostępniłam, wkleiłam... Pozdrawiam Ola

    OdpowiedzUsuń
  26. Ustawiam się z wielką nadzieję w tej coraz dłuższej kolejce:)
    A jeśli chodzi o moje marzenia wykrojnikowe - to proste czytelne polskie napisy; listki,kwiatki,serwetki, które przydają się zawsze i wykrojniki związane z uroczystościami i świętami religijnymi.
    Pozdrawiam i życzę mnóstwa sukcesów:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale się cieszę, że przypadkiem trafiłam na Waszego bloga! Dzięki temu dowiedziałam się, że muszę dopisać kolejne wykrojniki do mojej listy życzeń ;) Wykrojniki obecne teraz w sklepie bardzo mi się podobają (boska czcionka!) i myślę, że warto byłoby dodać do tej kolekcji jeszcze więcej napisów - takich typowo polskich - urodzinowych, imieninowych, świątecznych. Życzę Wam sukcesów i trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja dopiero zaczęłąm obserwować, ale robie to z ogromna przyjemnością i oczywiście zapisuje się na Candy

    OdpowiedzUsuń
  29. Z pryjemnością się zapisuję :)
    info na pasku bocznym http://pasjejustychy.blogspot.com/
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję przedsięwzięcia, życzę sukcesów. Jestem zachwycona wykrojnikami z polskimi napisami i oczywiście ustawiam się w kolejce. Czekam na pojawienie się napisów: "W Dniu Ślubu", "Młodej Parze", komunijne i na chrzest. Oczywiście zainteresuję się wykrojnikami kwiatów, które pasjami tworzę oraz duży klucz.
    Banerek na pasku bocznym http://marbella-craft.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. oj fajnie że pojawia się nowy sklep z napisami po polsku ustawiam się w kolejce :)) i czekam na pierwsze zakupy :))
    http://gosiamachynia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Cierpliwie ustawiam się w kolejce po ten cudny wykrojnik ;) Tak jak poprzedniczki jestem zainteresowana kwiatowymi wykrojnikami oraz ażurkowymi ramkami. No tak i zapomniałabym o polskich napisach wszelkiego rodzaju ;) Życzę powodzenia i wielu sukcesów ;)
    Pozdrawiam
    Banerek http://dzastart-rekodzieloartystyczne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Chętnie wezmę udział w zabawie :-) Życzę wielu sukcesów i klientów :-) Jeżeli zaś chodzi o wykrojniczki to zgadzam się z przedmówcami, wszelkiego rodzaju napisy w języku polskim, serwetki to świetna opcja. Dodatkowo fajnie byłoby zobaczyć na półkach wykrojniki tematyczne na różne okazje :-) Banerek już u mnie:

    http://handmadesyliks.blogspot.com/

    Pozdrawiam
    Syliks

    OdpowiedzUsuń
  34. Ustawiam sie w kolejce , banerek wisi, bloga dawno obserwuje
    A jesli chodzi o wykrojniki to - więcej alfabetów z cyframi, i listków ażurowych, kwiatki ale takie do samodzielnego złożenia,
    może napis: "Na zawsze razem" , "W dniu Twojego Chrztu", "I Komunia Święta" , "Najpiękniejsze Życzenia"

    OdpowiedzUsuń
  35. Super wykrojniki :) Czekam na więcej polskich napisów :) Pozdrawiam :) Henryka http://magicland.blog.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. chętnie wezmę udział w candy :)

    OdpowiedzUsuń